.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران:
تمدید زمان توزیع سبد کالا تا پایان سال

 شمال نیوز: به منظور رفاه و آسایش شهروندان عزیز توزیع سبد کالای دولتی تا پایان سال تمدید شد.

به گزارش رسیده از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، دکتر محمد محمد پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مراجعه سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا به مراکز توزیع و به منظور رفاه آسایش شهروندان طرح توزیع سبد کالا تا پایان سال تمدید شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به آن دسته از سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا که فاقد کارت بانکی هستند اذعان کرد: سرپرستان مذکور با مراجعه به بانک هایی که یارانه نقدی خود را دریافت می کنند و ارائه شماره حساب یارانه نقدی و کارت ملی به دریافت کارت بانکی اقدام کنند.

محمد پور افزود: سرپرستان خانوار پس از دریافت کارت مذکور و با به همراه داشتن کارت ملی می توانند نسبت به دریافت سبد کالا به مراکز توزیع مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: سرپرستان خانوار قبل از مراجعه به مزاکز توزیع از طریق پیامک کد ملی به شماره 5000499 و همچنین مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranekala.ir از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند.

محمد پور افزود: هموطنان عزیز می توانند در صورت هرگونه مشکل در دسترسی به کالا،از طریق تلفن گویای شبانه روزی 124 در سراسر استان تماس حاصل کنند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 بهمن 1392
ملاک واقعی برای گرفتن سبد کالا چیست؟ 1-من از نیروهای قرارداد مشخص با حداقل حقوق تامین اجتماعی شامل دریافت کنندگان سبد کالا نشدم.! 2- همکار دیگرم که دقیقا تمام شرایط مرا دارد شامل دریافت شد.(خدارو شکر) 3-جالب اینجاست چندین همکار دیگر که از پرسنل رسمی با حقوق بالای 1000000 تومان شامل دریافت شدند(خوشبختانه) 4-خدماتی اداره که از نیروهای شرکتی است شامل او هم نشده(متاسفانه) لطفا مسئولان با تدبیر پاسخ دهند تا همه قانع شو ند. ممنونم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.